Hoe gaat een chirozondag in zijn werk?

Welkom bij meisjes chiro Arendonk centrum!

📍 Waar?

Onze lokalen, gelegen achter de Bemdhal in de Diepenbeemd, openen hun deuren een half uur op voorhand. Vanaf 13u30 zijn al onze leden welkom.

🕒 Van hoelaat tot hoelaat?

Een typische chirozondag begint om 14u en eindigt om 17u30 voor (super)pinkels, (super)speelclub, en (super)kwiks. Tippers, tiptiens, aspi's, en super aspi's genieten van een extra half uurtje tot 18u.

👫 Voor wie?

Chiro is er voor iedereen die zin heeft om een saaie zondagnamiddag op te vullen met leeftijdsgenoten door samen spelletjes te spelen! Hier zijn onze afdelingen:

👕 Een uniform?

Bij je eerste bezoek hoef je niet meteen in uniform te verschijnen. Je kunt eerst een paar keer proberen of je het leuk vindt. Als je besluit om je in te schrijven (meer info bij inschrijving), vragen we om een uniform aan te schaffen. T-shirts en truien met onze eigen chiro-opdruk zijn te koop elke eerste zondag van de maand in ons leidingslokaal, ook heb je de mogelijkheid om zowel t-shirt als trui tweedehands aan te kopen bij ons op de chiro. Chirorokken zijn exclusief verkrijgbaar in chirowinkel de Banier, in Turnhout of online via https://www.debanier.be/. In de zomermaanden is het toegestaan om in een rood of blauw topje naar de chiro te komen.

🚶‍♂️ Na de chiro?

Na een gezellige dag eindigt de chiro om 17u30 voor (super)pinkels, (super)speelclub, en de kwiks. Deze groepen komen met hun leidsters naar de plakpaal aan de parking van de Bemdhal gewandeld, om een overrompeling aan onze lokalen te vermijden. Hier kan je je dochter ophalen. Tippers, tiptiens, en aspi's vertrekken zelf naar huis om 18u.

🍽️ Eten & drinken op de chiro

Om 16u is het tijd voor het vieruurtje. Elk kind mag dan zijn snoepje, koekje, stukje fruit, enzovoort van thuis meebrengen en opeten. Drankjes dienen ook van thuis te worden meegebracht.

❓ Nog vragen?

Heb je nog vragen over de chiro? Aarzel dan niet om op zondag op de deur van ons leidingslokaal te kloppen. Je kunt ook altijd bellen of mailen naar onze hoofdleiding of VB. Hun contactgegevens zijn te vinden op de pagina 'contact' . We staan altijd paraat om te helpen en vragen te beantwoorden.