Onze lokalen huren?

Ons Chirogebouw, gelegen in een verkeersvrije buurt in het centrum van Arendonk, biedt vier lokalen en een keuken (zie foto's) te huur aan. Het is geschikt voor groepen met leden jonger dan 16 jaar. Leidingsgroepen en ledengroepen met leden ouder dan 16 jaar kunnen helaas geen gebruik maken van onze faciliteiten.

De huurprijs voor onze lokalen bedraagt 250 euro, met een aanvullende waarborg van 200 euro. Het totale bedrag van 450 euro dient vooraf te worden betaald. De kosten voor gas, elektriciteit en water zijn niet inbegrepen, maar worden na afloop van de huurperiode verrekend met de waarborg. Eventuele gebreken die na het weekend worden geconstateerd, kunnen leiden tot een aftrek van de waarborg, afhankelijk van de aard van het vastgestelde gebrek.

Ons gebouw heeft borden, bestek en glazen voor ongeveer 40 mensen. Je mag ook onze potten en pannen gebruiken. Het is wel belangrijk dat je alles goed schoonmaakt na gebruik. Vergeet ook niet om je afval mee terug te nemen. En als je weekend voorbij is, zorg ervoor dat alles eruitziet zoals toen je het kreeg. Als er iets kapot is of niet in orde is, kan dat invloed hebben op het bedrag dat we van de waarborg moeten aftrekken. Bedankt voor je begrip!

Let op: in juli en augustus verhuren we onze ruimtes niet.

Meer info?

Contacteer onze verhuurverantwoordelijke Lise Meulemans +32 494 93 02 14 of mail naar verhuurmeisjeschiroarendonk@gmail.com